ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ

Πρώτη μας προτεραιότητα είναι να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Για τον σκοπό αυτό προσπαθούμε σε κάθε συναλλαγή σας να μένετε απόλυτα ικανοποιημένοι. Είναι σημαντικό να ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών μας και το δικαίωμα υπαναχώρησης που έχετε ως καταναλωτής:

Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση  (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την εντολή ήτοι να ακυρώσετε τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν λάβετε τα αγορασθέντα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να αποσταλλεί μία δήλωση ακύρωσης στην  εταιρία μας  μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης [email protected]  . Η ergoaction.gr  θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον πελάτη μόνο εφόσον το (αγορασθέν) προϊόν/τα (αγορασθέντα) προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση μεταφορικής για παράδοση.

Εάν έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση μεταφορικής, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.

 

Επιστροφή Προϊόντων μετά την παράδοση (Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση)

Αν το προϊόν που παραλάβατε δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, έχετε κάθε δικαίωμα να το επιστρέψετε όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση) και να ζητήσετε την αλλαγή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε ή ακόμα και να σας επιστραφούν τα χρήματά σας, μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημέρες από την παραλαβή του, χωρίς να είστε υποχρεωμένοι να μας ανακοινώσετε τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή του.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει:

α) να μην έχει γίνει συναρμολόγηση και τα προϊόντα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί,

β) να τοποθετηθεί το σύνολο των υλικών με προσοχή και επιμέλεια στην αρχική τους συσκευασία, η οποία πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση,

γ) να μην έχει προκληθεί οποιαδήποτε φθορά όπως σκισίματα, γδαρσίματα ή γρατσουνιές από λάθος χειρισμό ή χρήση τους,

ε) να συνοδεύονται με το σχετικό νόμιμο παραστατικό.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε

β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι (i) δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης ή (ii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των δικαιωμάτων του αγοραστή ή (iii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) και το ελάττωμα ή η ιδιότητα που λείπει δεν είναι σημαντικά.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να μας ενημερώσετε για τη σχετική απόφασή σας. Αυτό μπορεί να γίνει, για παράδειγμα, με αποστολή φαξ ή ηλεκτρονικού μηνύματος ή και τηλεφωνικά.

Στη περίπτωση αυτή θα επιβαρυνθείτε με το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Η εταιρεία μας δεν είναι υπεύθυνη για προϊόντα που χάνονται κατά τη διαδικασία επιστροφής τους. Η εταιρία μας θα σας επιστρέψει τα χρήματά σας εντός τριών ημερών από την παραλαβή τους στην αποθήκη μας και εφόσον διαπιστώσει ότι αυτά δε χρησιμοποιήθηκαν και ότι βρίσκονται σε άριστη κατάσταση. Θα πρέπει, επομένως, να υπολογίζεται ότι η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει σε διάστημα 7 έως 10 ημερών περίπου. Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνεται εξαιτίας λάθους της εταιρίας, φυσικά δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση μεταφορικών.

Σε κάθε περίπτωση επιδιώκουμε να αντιμετωπίζουμε τις περιπτώσεις αυτές με θετική διάθεση αναζητώντας και προτείνοντας σας εναλλακτικές λύσεις για να μένετε πάντα ικανοποιημένοι.

Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας πριν κάνετε οποιαδήποτε ενέργεια σχετικά με την επιστροφή των προϊόντων στο τηλέφωνο 2310 276000 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] προκειμένου να σας διευκολύνουμε στην διαδικασία επιστροφής.

Δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής σε προϊόντα που αγοράζονται κατά παραγγελία ή σε σαφώς εξατομικευμένα είδη.